Prenatal Pilates & Yoga

Share it:

Ενδυναμώστε τους κοιλιακούς και πυελικούς μύες σας πριν την γέννα, ακολουθήστε τεχνικές αναπνοής, χαλαρώστε με ειδικές ασκήσεις διάτασης και διευκολύνετε τον τοκετό και το μωρό να πάρει σωστή θέση με Prenatal Pilates & Yoga.

Η εγκυμοσύνη είναι για τις περισσότερες γυναίκες μια υπέροχη περίοδος για να εδραιώσουν τη νοητική, σωματική και πνευματική τους κατάσταση. H instructor προγεννητικής άσκησης Κατερίνα Φωνιαδάκη από το Jasmine Yoga & Pilates Villa στα Βριλήσσια, μοιράζεται χρήσιμες συμβουλές για την ομαλή και ασφαλή άσκηση κατά τη διάρκεια της κύησης.

 

katerinafoniadaki jasmine yoga

 

Η άσκηση είναι ένα υπέροχο σημείο εκκίνησης για τη μέλλουσα μητέρα που της επιτρέπει να συντονιστεί φυσικά με την ιερότητα της ζωής και να συνδεθεί με το παιδί που αναπτύσσεται μέσα της. Η ένωση του σώματος με το πνεύμα μετατρέπει αυτήν την εμπειρία σε ένα μοναδικό ταξίδι! 

 

prenatalyoga jasmine

 

Κατά τη διάρκεια των εννέα μηνών, το σώμα της εγκύου βρίσκεται σε συνεχή κατάσταση αλλαγής. Η συναισθηματική κατάστασή της μέλλουσας μητέρας μεταβάλλεται όπως και το κέντρο βάρους της καθώς η μήτρα επεκτείνεται. Είτε ξεκινάτε την άσκηση για πρώτη φορά, είτε κάνατε γυμναστική πριν την εγκυμοσύνη θα πρέπει να έχετε την άδεια του γιατρού σας. Πολύ σημαντικό είναι να ‘ακούτε’ το σώμα σας και να τροποποιείτε τις ασκήσεις βάσει του τριμήνου που διανύετε.

 

prenatal pilates jasmineyoga

 

  • Κατά το πρώτο τρίμηνο ενημερώστε τον γυμναστή σας για την εγκυμοσύνη σας, προσπαθήστε να είστε όσο το δυνατόν πιο συντονισμένες με το σώμα σας και αποφύγετε την άσκηση αν νιώθετε κουρασμένες ή έχετε ναυτία.
  • Κατά το δεύτερο τρίμηνο το σώμα αρχίζει να αλλάζει, η οσφυϊκή καμπύλη είναι μεγαλύτερη και στο στήθος σας βαραίνει. Αποφύγετε τις ύπτιες θέσεις και τροποποιήστε με πλάγιες, καθιστές ή όρθιες στάσεις.
  • Το τρίτο τρίμηνο που η κοιλίτσα και το στήθος μεγαλώνουν υπάρχει η τάση οι ώμοι να στρογγυλοποιούνται προς τα εμπρός και ενδέχεται να νιώσετε πόνους στην πλάτη. Ασκήσεις με ανοίγματα για το στήθος και την πλάτη είναι ιδανικές για αυτήν την περίοδο.

 

jasmine prenatal pilates yoga

jasmine prenatal pilates

pilateyoga prenatal jasmine

 

Τα οφέλη από την άσκηση για την μητέρα και το παιδί είναι πολλαπλά, όπως η ενδυνάμωση των μυών της πλάτης και της μέσης, η βελτίωση της στάσης του σώματος, της ισορροπίας, της δύναμης, της ευλυγισίας και της αντοχής. Η ισορροπημένη ανάπτυξη των μυών και η σταθερότητα στην προγεννητική προπόνηση προσφέρουν βελτίωση της ψυχολογίας, καλύτερο ύπνο, επαναφορά του σώματος και αποκατάσταση των κοιλιακών μυών μετά τη γέννα. Επιτρέψτε στο σώμα σας να αναπνεύσει και πετύχετε αυξημένα ποσοστά ενέργειας και σωστή εκγύμναση των μυών της λεκάνης πάντα με την κατάλληλη καθοδήγηση.

 

prenatal pilates jasmine

 

Στην περίπτωση που νιώσετε κάτι δυσάρεστο όπως ζαλάδα, συσπάσεις της μήτρας ή πόνο θα πρέπει να σταματήσετε την άσκηση αμέσως. Αποφεύγετε να κρατάτε την αναπνοή σας και τις υπερβολικές διατάσεις. Μην αφήνετε την θερμοκρασία του σώματος να ανεβαίνει, ειδικά τις πρώτες οκτώ (8) εβδομάδες, πίνετε αρκετό νερό και μη γυμνάζεστε όταν έχει ζέστη. Κατά το δεύτερο και τρίτο τρίμηνο απαγορεύεται η ύπτια θέση παρά μόνο εάν βρίσκεστε σε κεκλιμένη θέση ή με μαξιλάρια.

 

Κλείστε ραντεβού για να απολαύσετε την εμπειρία του Prenatal Pilates.

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 210 6818166, 6944896666

 

facebook icon24

heart icon24

 

All Rights Reserved ©

 

AMED Logos DRAFT 7

 

alkyoni logo

 

logo nutrilove

 

iyp lg

© Copyright 2020 | Weddings – Christenings – Motherhood | Created by Elvira Mavraki