Άσκηση και Εγκυμοσύνη

Share it:

Μην ξεχνάτε ποτέ τη φυσική δραστηριότητα κατά τη διάρκεια της κύησης! Η άσκηση βοηθάει το σώμα να καίει θερμίδες, ενισχύει το ρυθμό του μεταβολισμού, προάγει την παραγωγή μυϊκού ιστού, μειώνει τον λιπώδη ιστό και την όρεξη. Κατά την εγκυμοσύνη συμβάλει στην βελτίωση της καρδιοαναπνευστικής λειτουργίας, βοηθώντας την κυκλοφορία του αίματος. Ανακουφίζει από τις μυαλγίες, τις επώδυνες μυϊκές συσπάσεις (κράμπες), την δυσκοιλιότητα, τον πόνο στη πλάτη, το πρήξιμο και την χρονική διάρκεια του τοκετού.

Πρέπει να διευκρινιστεί ότι, όταν μιλάμε για φυσική άσκηση δεν αναφερόμαστε υποχρεωτικά σε κάποιο σπορ. Τα σπορ δεν είναι απαραίτητα για την υγεία και κυρίως κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης. Απεναντίας απαραίτητη είναι η τακτική κίνηση. Αρκεί να περπατάτε καθημερινά με γρήγορους ρυθμούς (30 λεπτά ημερησίως, πέντε η περισσότερες φορές εβδομαδιαίως) και να αποφεύγετε τις καθιστικές συνήθειες (αυτοκίνητο, υπολογιστής, ασανσέρ κλπ).

 

askisi egkumosini myholydays2

 

Εφόσον δεν υπάρχουν προβλήματα υγείας της μητέρας (όπως σοβαρή αναιμία, καρδιοπάθεια, αρρύθμιστος σακχαρώδης διαβήτης κλπ) και της εγκυμοσύνης (προδρομικός πλακούντας, πρόωρες συσπάσεις κλπ), η έγκυος μπορεί να ασκείται καθημερινά ή λιγότερο συχνά, για 30 λεπτά ή περισσότερο, καταβάλλοντας μέτρια προσπάθεια, κατά την οποίαν δεν πρέπει να ξεπερνά τους 140 καρδιακούς παλμούς/min και χωρίς να προκαλείται υπερθέρμανση στο σώμα της.

 

Βιβλιογραφία: Οδηγίες για την Εγκυμοσύνη Dr Νικόλαος Ι. Καμπάς

Μαιευτήρ-Γυναικολόγος Επιμελητής Γ. Ν Κορίνθου, Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών

 

AMED Logos DRAFT 7

 

alkyoni logo

 

logo nutrilove

 

iyp lg

© Copyright 2020 | Weddings – Christenings – Motherhood | Created by Elvira Mavraki